Mókás helpdesk történetek II.
2013.01.05. 10:16
(H: Helpdeskes kolléga, C: Felhasználó)
H: A jelszava kis “a” mint alma, nagy “V” mint Viktor, 7…
C: A 7 az kicsi, vagy nagy?
C: Nem tudok nyomtatni.
H: Kattintson a Start gombra és…
C: Figyelj cimbora, ne kezdj nekem ilyen szakszöveget nyomatni, nem vagyok Bill Gates, a francba!
H: Milyen operációs rendszere van?
C: Nem tudom.
H: Mikor bekapcsolja, mit ír ki?
C: Semmit, csak betöltődik.
H: Újraindítaná, és megnézné azért?
csend…
H: Nem írt ki semmilyen logót?
C: Nem, most arra várok, hogy azt a “Windows most kilép” képernyő eltűnjön.
C: Éppen most jelentkezek be önökhöz, de nem minden világos.
H: Nem probléma, elintézzük.
C: Kérdezik annak a helynek az adatait, ahonnan telefonálok. Kérdezik a várost.
H: Írja be a város nevét!
C: Kérdezik a telefonszámot, ahonnan telefonálok.
H: Írja be a telefonszámot, ahonnan belép!
C: Kérdezik a postai irányítószámot.
H: Írja be a lakásának a postai irányítószámát!
C: Ne haragudjon, hogy ennyit problémázok, de nem értek annyira a számítástechnikához.
C: A pohártartó a PC-men eltört és még garanciás. Hogy lehet megcsináltatni?
H: Elnézést, pohártartót mondott?
C: Igen, a számítógép elülső részéhez van erősítve.
H: Elnézést, ha nem egészen értem, de ezt valami akció során kapta, esetleg egy kiállításon?
C: Nem, a géppel együtt jött. Nem tudok semmiféle akcióról. Az van rajta, DVD 4x.
C: Nem tudok csatlakozni az Internetre.
H: Biztos, hogy a jó jelszót használta?
C: Biztos, láttam, amint a kollégám is ezt adta meg.
H: És mi volt ez a jelszó?
C: Öt csillag.
Forrás: hungaryssc.wordpress.com
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.