Mókás helpdesk történetek

2012.12.30. 13:35


(H: Helpdeskes kolléga, C: Felhasználó)

H: Jó napot, XY vagyok, XY cég, miben segíthetek?
C: Jó napot, szeretném lemondani az előfizetésemet. Három hete nem működik a net.
H: Elnézést uram, de mikor tette meg a hibabejelentést?
C: Nem tettem hibabejelentést, csak nem működik már három hete!

H: Jó napot, XY vagyok helpdesk munkatárs, miben segíthetek?
C: Nem működik az Internet.
/modem ellenőrzés, alap lépések/
H: Akkor kérem most hozza be a vezérlőpultot...
C: Oda a maguk irodájába?

H: A fekete színű az a modem, a fehér a router. Akkor most áramtalanítani kellene a routert, tehát a fehéret, de csak azt, különben megszakad a telefonhívás. (VoIP-ról telefonált az ügyfél)
C: Rendben, tehát a routert kihúzom.
H: Igen, de vigyázzon, hogy a fekete, a modem maradjon áram alatt.... Halló?!... Halló?!

C: Hogy tudok úgy zenét hallgatni, hogy közben írok a Wordbe?
H: Hát én csak az Internet hibákban tudok segíteni, de ebben tudok kapcsolni önnek egy kollégát, aki fizetős szolg...
C: Segítsen már, hogy tud egyszerre a kettő működni?
H: Jobb felső sarokban lát egy X-et, attól kettővel balra egy alsó vonást, arra kattintson!
C: Köszönöm, de akkor most a Word hol van? Alkalmazások, vagy hol?
H: Ön milyen Windowst használ?
C: Windows 97-et.

H: Mit ír a képernyő jobb alsó sarkában?
C: Multisync.

H: És itt ír valami számokat.
C: Igen. Azt hogy 192.168.0.1
H: Azokat törölje ki és írja...
C: Hogyan töröljem ki?
H: Kattintson az utolsó cellába az ip címnél és backspace-szel.
C: Az mi?
H: Az a gomb a billentyűzet jobb felső részen, egy balra nyíl, nagyobb mint a többi, valahol a nyilak fölött van.
C: Hát én nem tudom, nem találom.
H: Az a gomb amivel, ha szöveget ír, ki szokta törölni azt amit irt. Nem gépelt még szöveget?
C: Nem. A billentyűzetet nem használom, mert csak Skype-olok.

C: - Megrendeltem önöktől egy domaint, www.domainnev.hu, de nem azt jegyezték be, amit kértem.
H: - Várjon, ellenőrzöm ... a regisztráció helyes, a domainnev.hu-t foglaltuk be.
C: - De nem, mert amint az igénylőn is szerepel én a DomainNev.Hu-t kértem, önök meg csupa kisbetűvel jegyezték be.

C: A segítségedet szeretném kérni.
H: Miben?
C: Nem tudod véletlenül mekkorák a monitoraink?

C: Kifogyott a festek a nyomtatóban, hoznának?
H: Persze. Milyen nyomtató?
C: Fehér.

A történeteket a hup.hu-ról gyűjtöttük. Ha van hasonló történeted, ne kímélj!

Szerző: -szerk-

Szólj hozzá!

Címkék: helpdesk

A bejegyzés trackback címe:

https://minuszos.blog.hu/api/trackback/id/tr184987576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása