A leghülyébb júzer

2012.12.31. 08:48

Nyulmajjal történt.
Este tíz is elmúlt már,telefon csörgés... kikászálódok az ágyból, miközben azon töröm a fejem, hogy mekkora ökör vagyok, hogy nem kapcsoltam ki. Vajon ki lehet? Rezső! A jó öreg Rezsőke. Felveszem a telefont és nyitnám a számat, hogy köszönjek de, nem vagyok elég gyors.

- Szevasz bazmeg, nagy a baj, nem kicsi!
- Rezső! Mi a lófasz bajod van neked, ami miatt pont engem csesztetsz este tízkor.

- Elromlott a számítógép és el kellene küldenem egy email-t. Nagyon fontos lenne, hogy segítsél, na ne izélj már.. (már mondaná tovább).

- Baszki, adtam egy árajánlatot, több mint egy éve, amiben háromfajta gép volt, hatféle árral, (azért hat mert számlás és számla nélküli)! Vettél valahonnan valami fost és még ezek után, van pofád engem felhívni, hogy nem jó. Hát húzzál a sunyiba Rezső, hívd azt, akitől vetted!

Évek óta jön nekem ezzel, hogy most már tényleg kell a PC, másképpen már nem megy. Már éppen tenném le a telefont, de majdnem sírva könyörög, hogy bármit megtesz, csak most utoljára stb. Rendben van, most utoljára.

- Na röfögjed, hogy mi a gond!

- Nem indul el a gép, mert valami kulcsot keres!

- Mi van??? Kulcsot keres??? Milyen gép ez, milyen kulcsot??? Vettél valami hardver-kulcsos szoftvert vagy mi???

- Nem, nem vettem! Valami kulcsot keres állandóan, az újság kulcsát!

- Mit??? Újság kulcsát??? Rezső, Mennyit ittál?

- Dehogy ittam... vagy izé, na nem annyit, mondjad már mi a baja, mit csináljak?

- Pontosan mit látsz a képernyőn?

- Hát fekete és fehérrel van kiírva ez... hogy az újság kulcsa vagy mi...

- Rezső! Állj meg, szépen olvasd föl, hogy pontosan mi van oda írva, betűzzed!

- Azt hiszem ez angolul van: Pé eR E eS eS any (így ny-nek mondta) Ká E Ypszilon...

Itt lettem kész teljesen.

- Rezső nyomjál meg egy billentyűt, én meg megyek és lefekszem aludni, szevasz!

Kereste a kulcsot, az újság kulcsát: Press any key... Ő életem eddigi leghülyébb júzere!

Forrás: hup.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://minuszos.blog.hu/api/trackback/id/tr764988178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása