Microsoft blamázs

2013.01.03. 22:09

A kommentek az érdekesek: nem képes folyamatosan egy honlapot üzemeltetni a Microsoft, a versenyzők egymástól lopnak... Klassz!

Az előzmények.

DosEvolution 1 nappal ezelőtt: Nem tudjátok miért nem lehet bejelentkezni a windows8 oldalra? Se a regisztráció, se a jelszó emlékeztető nem működik, már két napja.

Gabor Nyerges 2 nappal ezelőtt: ez a windóz 8 még a szifonnal is elbír, ha Peti akarja!

elzalow 8 órával ezelőtt: Azért érdekes egy szervezés ez így...

Nadudvari Peter 11 órával ezelőtt: Szia, ne aggód ki fog kerülni a tiéd is. Az ünnepek alatt kicsit belassultak a folyamatok. 13 nap után került ki az enyém is. Türelem. ;) Lehet már ma kint lesz.

Zoltán Varga 11 órával ezelőtt: Hány napot kellett várnod a megjelenésre? Feltöltöttem, de még nem látható.

Zoltán Varga 11 órával ezelőtt: Egész héten nem volt elérhető. Én karácsony első napjától jan 2-ig próbálkoztam mindennel. Levelet írtam, de a válasz csak akkor érkezett, mikor már be lehetett lépni.

Fanni Fábián 1 nappal ezelőtt: Ez a video plagium. Regebb ota latjuk itt a stop motion videot, szerintem ez mindenki szamara egyertelmu. Persze szep masolat :)

Nadudvari Peter 1 nappal ezelőtt: Köszönöm a kritikát, de lehet, hogy csak hasonló az elképzelésünk. Ezek szerint tiéd a legtöbbet látogatott videó ami 15.-én került ki, én meg 14.-én már leforgattam. Sajnos az ünnepek miatt csúszott a közzététel. (bizonyítható)

Frida Stinner 1 nappal ezelőtt: Az ötlet jó, mert tőlünk loptad ......

Nadudvari Peter 1 nappal ezelőtt: Sajnos én sem tudom.

Gabor Nyerges 2 nappal ezelőtt: ez a windóz 8 még a szifonnal is elbír, ha Peti akarja!

Nadudvari Peter 2 nappal ezelőtt: Ha Ön mondja az nekem már Oscar-díj. Köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://minuszos.blog.hu/api/trackback/id/tr244996936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása