Ügyfélkommentek
2013.02.05. 10:59
- ”Jó, hát én nem értek hozzá, de szerintem ezt egy-két perc alatt meg lehet csinálni.”
- ”Nem tudom, mitől lenne jobb, de azt tudom, hogy ez így nem tetszik.”
- “Az ügyfélnek tetszett az ötlet, de nem nagyon érti.”
- Péntek, 18.15: “Na, küldöm a kommenteket! Gondolom, akkor hétfőn reggel tudunk az új verzióval kezdeni?” Hétfő, 11.00: “Köszi, láttuk, hogy küldtétek, végül úgy döntöttünk, maradnánk az eredetinél.”
- ”Picit soknak tűnhet így ránézésre ez a pár kérés, de tekintsétek kihívásnak!”
- ”Nem értem, miért ne lenne éles az óriásplakáton ez a kép, a telefonomon most lecsekkoltam, és szép!”
- ”Hát én nem tudom, ezek az ötletek kicsit laposak… Láttátok például a Coca-Cola legújabb kampányát? Majd átküldöm, na valami olyasmit szeretnék!”
- ”Mindkét irány tetszik, mi lenne, ha a kettőből csinálnánk egy harmadikat?”
- ”Olyan legyen, amiből mém lesz, és buzz lesz körülötte!”
- ”Ez lenne a Facebook-hirdetés szövege.” És átküld egy sajtóanyagot.
Forrás: tizdolog.hu
A bejegyzés trackback címe:
https://minuszos.blog.hu/api/trackback/id/tr165063238
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.