Ügyfélkommentek

2013.02.05. 10:59

  1. ”Jó, hát én nem értek hozzá, de szerintem ezt egy-két perc alatt meg lehet csinálni.”
  2. ”Nem tudom, mitől lenne jobb, de azt tudom, hogy ez így nem tetszik.”
  3. “Az ügyfélnek tetszett az ötlet, de nem nagyon érti.”
  4. Péntek, 18.15: “Na, küldöm a kommenteket! Gondolom, akkor hétfőn reggel tudunk az új verzióval kezdeni?” Hétfő, 11.00: “Köszi, láttuk, hogy küldtétek, végül úgy döntöttünk, maradnánk az eredetinél.”
  5. ”Picit soknak tűnhet így ránézésre ez a pár kérés, de tekintsétek kihívásnak!”
  6. ”Nem értem, miért ne lenne éles az óriásplakáton ez a kép, a telefonomon most lecsekkoltam, és szép!”
  7. ”Hát én nem tudom, ezek az ötletek kicsit laposak… Láttátok például a Coca-Cola legújabb kampányát? Majd átküldöm, na valami olyasmit szeretnék!”
  8. ”Mindkét irány tetszik, mi lenne, ha a kettőből csinálnánk egy harmadikat?”
  9. ”Olyan legyen, amiből mém lesz, és buzz lesz körülötte!”
  10. ”Ez lenne a Facebook-hirdetés szövege.” És átküld egy sajtóanyagot.

Forrás: tizdolog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://minuszos.blog.hu/api/trackback/id/tr165063238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása