Pintér Sándor belügyminiszter az ATV Egyenes Beszéd című műsorában arról is beszélt, hamarosan kivizsgálja, hogy a három nagy mobilszolgáltató közül az egyik (a minuszos.hu értesülése szerint a Telenor) miért nem tett eleget kérésüknek, vagyis miért nem küldte el tájékoztató üzenetüket. Pintér szerint a cég előfizetőinek az eset után végig kell gondolniuk, továbbra is ügyfelei kívánnak-e maradni egy olyan vállalatnak, amelyik nem segít nekik baj esetén — írja az MTI.

(Először elkezdjük zsigerelni, sarcollni orrba-szájba, azután, ha szívességet kérünk, csodálkozunk, ha szarik ránk! És ami a teteje, hogy csodálkozunk ezen. A -szerk- megj.)

A bejegyzés trackback címe:

https://minuszos.blog.hu/api/trackback/id/tr595137063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása