Segítség, zaklat a Vatera!

2013.04.20. 10:25

Több éve már, hogy töröltettem a vaterás accountomat. Ám a különböző akciókról értesítő levelek évekig megtaláltak. Beállítottam a levélcímet spamnek, kértem, könyörögtem, fenyegetőztem, hogy felejtsenek el, de csak nem. Az új akciókat új emailcímről kaptam, a könyörgés, fenyegetőzés lepattant.

Tavalyig. Az elmúlt tavasszal ugyanis elszakadt a cérna, bejelentettem több hatóságnál is a Vatera spamküldő tevékenységét. A hatóságok "természetesen" nem csináltak semmit, viszont nem is biztattak azzal, hogy bármiféle eredményt el tudnak érni. Viszont a Vatera ettől mintha megszeppent volna, és arról értesített, hogy megkezdte az adataim törlését, sőt erre konkrét határidőt is adott:

vatera.jpgTájékoztattak arról is, hogy az adattörlés alatt ők nem az összes adatomat törlik, és hogy nyolc évig tárolni kötelesek a felhasználónevet, a nevem, a lakcímem, a telefonszámom, az email címemet, a regisztrációm és a belépéseim időpontjait és IP címeit, a tranzakciós adataim, a bankszámlaszámomat. Rendben, ha kötelesek, hát kötelesek. De az nincs benne a törvényben, hogy fel is használhatják az adataimat, hogy továbbra is zaklathatnak az ajánlataikkal.

Tegnap a következő levél landolt a postafiókomban, teljes nevemen szólítva:

vatera2.jpg

Korrekt, nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://minuszos.blog.hu/api/trackback/id/tr365236043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása