Az Origo vagy a 444 lopta a dizájnját?
2013.06.04. 20:00
Megújult az Origo.hu. Nehéz eldönteni, hogy a 444.hu vagy az Origo.hu lopta a másiktól a dizájnt, vagy Uj Péter -aki mindkét oldal fejlesztésében részt vett- nem tudott újat kitalálni. Mindkét oldalt a bazi nagy címek, a nagy képek, a végletekig leegyszerűsített szerkezet, és a címoldalon kevés tartalom a jellemzi. Ha valakinek tetszik a 444.hu, akkor annak a postászöld alapszínű Origo.hu is tetszeni fog.
Az Origo.hu sorsa már többször is megpecsételődni látszott. Annak ellenére, hogy már 2000-ben a leglátogatottabb oldal volt, a masszív veszteségeket többször is az oldal többször is arculatot váltott, 2000-ben és 2009-ben. A veszteségek miatt felmerült már a portál eladása is, de az anyacég a Magyar Telekom mindig adott egy utolsó lehetőséget a leányának, az Origo Média és Kommunikációs Zrt.
Biztosra lehet venni, az új arculat sem fog segíteni az oldalon. Az egyszerű, a tudomásunk szerint közel száz fős szerkesztőséget ugyanis nem dizájnolták át. Így a portál továbbra is a T csoport megtűrt, kicsi, kékellő, vagy postászöldellő szájtocskája marad, ahol MTI leheletű cikkeket gyúrnak az ugróhivatkozások alá (Copyright webisztán).
Interjúnkat az Origo.hu új arculatának egyik vezető fejlesztőjével itt olvashatod!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.